poniedziałek, 30 marca 2015

Liebster Blog Award

 Dziękuję za nominacje Koti Uriel z : <KLIK>
1. Edward czy Jacob
Obaj ^^
2. Jak według ciebie powinno zakończyć się przed świtem.
No serio mogłaby chociaż napisać czy wyjechali, czy Jacob wyjechał z nimi itp.
3. Łamanie reguł czy ich przestrzeganie.
To zależy, ale zazwyczaj jestem grzeczną dziewczynką
4. Masz autograf jakieś gwiazdy. Jak go zdobyłaś.
Nie mam żadnego autografu.
5. Masz jakiś paskudny nawyk.
Za często przeklinam.
6. Twoja najlepsza cecha.
Umiem słuchać.
7. Najgorsza wada.
Jestem okropnym leniem.
8. Ulubiony przedmiot.
Historia i j. polski
9. Znienawidzony przedmiot.
To oczywiste, że matma... no może jeszcze chemia.
10. Ukochana rzecz.
Mój telefon (tak, tak jestem uzależniona od telefonu)
11. Znienawidzona rzecz.
Hmmmmmm..... wszystko, co sprzeciwia mi się w danym momencie.

Jako, że jestem leniwa nie nominuję nikogo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz