środa, 6 sierpnia 2014

,,Bo ty kochasz ją, a ona kocha ciebie''- Remus i Tonks.



-Remusie!- Nimfadora Tonks próbowała dogonić Remusa Lubina, który wychodził właśnie ze -sklepu Freda i George’a.
-O. Witaj Doro. Nie widziałem cię- Lupin uśmiechnął się do niej.
-Ja też dopiero przed chwilą cię zauważyłam- Tonks nie do końca mówiła prawdę.
-Masz do mnie jakąś sprawę?- zapytał Lunatyk.
-Nie. Po prostu nie byłam pewna czy to ty. Nie, na co dzień można zobaczyć jak wychodzisz ze sklepu z dowcipami- Dora plątała się w zeznaniach.
-Aha. No cóż. To ja- Remus wskazał na siebie.- A teraz przepraszam, ale muszę już iść- Remus odwrócił się.
,,Ale ty jesteś głupi. Dlaczego nie zaprosisz jej na kolację? Matoł z ciebie Lunatyku’’- usłyszał głos swojego dawno zmarłego przyjaciela- Jamesa Potter’a.
,,Zgadzam się z Rogaczem’’- przed oczami Remusa stanął obraz potępiającego go Syriusza.
-Doro?- Remus odezwał się niepewnie.
-Słucham?- Tonks odwróciła się.
-Wybrałabyś się ze mną na kolację?- zapytał Remus z mocno bijącym sercem.
-Bardzo chętnie- włosy Tonks z myszo szarych zamieniły się w neonowo różowe.
-A, więc wpadnę po ciebie o siódmej. Odpowiada ci?- zapytał Remus z ulgą.
-Tak. Jasne.
-No to do zobaczenia później- Tonks pomachała mu na pożegnanie i szybko się teleportowała.
,,Widzisz Remusie. Wcale nie było tak źle’’- stwierdził James.
,,Na pewno będziecie się świetnie bawić’’- dodał Syriusz.
   Mówicie jak wtedy, kiedy doradzaliście mi abym umówił się z Ann. No, ale dlaczego w tym momencie?
,,Bo ty kochasz ją, a ona kocha ciebie. Powinniście być razem. I to szczęśliwi’’- oznajmił Rogacz.
   Tego nigdy nie mówiłeś.
,,Mówię aktualnie’’- powiedział James.
   Czyli żyjesz?
,,Nie, ale widzę wszystko z góry. Więc mam na ciebie całkiem niezły widok przyjacielu’’- odpowiedział Potter.

-Remus zaprosił mnie na kolację, Remus zaprosił mnie na kolację- Tonks szukając odpowiedniej sukienki podśpiewywała sobie.- Ta czerwona sukienka jest idealna. I czarne włosy- włosy Tonks z neonowego różu zmieniły się na czarne i trochę dłuższe.
-Nimfadoro?- Tonks usłyszała pukanie do drzwi.
-Słucham mamo?- Dora wpuściła matkę do pokoju.
-Gdzie się wybierasz?- zapytała Andromeda Tonks.
-Remus zaprosił mnie na kolacę- odpowiedziała córka nieświadomie cytując tekst swojej wcześniejszej piosenki.
-Remus Lupin?- zdziwiła się mama Dory.
-Tak. Dokładnie- Dora stanęła twarzą w twarz z mamą.
-Rozumiem. Baw się dobrze- pani Tonks wyszła z pokoju zostawiając córkę samą.
   Dora zaczęła ostatnie przygotowania. Nałożyła makijaż. Założyła kolczyki i chwyciła buty. Kiedy je ubierała usłyszała głos ojca.
-Córeczko! Remus Lupin przyszedł!- Tonks chwyciła zapakowaną wcześniej torebkę i czarny sweterek. I tak szybko jak pozwalały jej na to buty zeszła do holu.
-Witaj Remusie- uśmiechnęła się do niego.
-Wyglądasz pięknie- Remus mówił oszołomiony.
-Dziękuję.
-Gotowa?- Zapytał Lupin. Tonks twierdząco pokiwała głową.- Więc chodźmy.
 ***************************************************************************
Może być?
Gabrysia M.

2 komentarze:

  1. Best Solo Titanium Razor Blades - Classic and Classic
    Classic and classic - titanium engine block Best Blades - Classic and Classic properties of titanium Double Edge Blades. $99.95 · Merkur Solingen titanium wedding bands for men - Long Handle. $95.95 · Merkur titanium belly rings - 3-Piece Safety Razor - 10 titanium plate flat irons oz.

    OdpowiedzUsuń
  2. j730e4placq001 www.fakebag2023.ru n499x7zyxzc438

    OdpowiedzUsuń